Vikendom nadoknadite neaktivnost preko tjedna

images/thumbnails/images/ANT/62935/run-1609995_1920-1.jpg
Pixabay.com, - Tjelovježba vikendom
Barbara Jelinić
Autor: 

Barbara Jelinić

Email:

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.



Radnim danima ste izrazito zaposleni i nikako ne prolanazite vrijeme za tjelovježbu? Ne paničarite jer novo istraživanje pokazuje kako je za vaše zdravlje bolje ikakvo kretanje nego nikakvo. 

Istraživanje provedeno na 60 tisuća Engleza i Škota starijih od 40 godina, pokazalo je kako je tjelovježba odrađena vikendom jednako učinkovita kao i ista količina vježbanja odrađena preko tjedna. 

Za pozitivan učinak na zdravlje i smanjenje rizika od preuranjene smrti, znanstvenici preporučuju 150 minuta umjerene ili 75 minuta nešto intenzivnije aktivnosti tjedno. 

weights-1948837_1920.jpg

Pixabay.com

U ovom istraživanju, otkriveno je kako ljudi koji se bavim bilo kakvom aktivnosti preko tjedna imaju 35 posto manji rizik od bolesti i smrti, za razliku od svojih neaktivnih vršnjaka. Dok, 'vikendaši' također imaju koristi od tjelovježbe, s 30 posto manjim rizikom od smrti. 

Ako ste  donijeli novogodišnju odluku i odlučili krenuti vježbati, započnite s jednostavnijim i lakšim vježbama, više puta tjedno. Kada steknete bolju kondiciju prebacite se na intenzivnije treninge s manjim brojem satova u tjednu. 

Najveći rizik za zdravlje ljudi jest zapravo nikakva aktivnosti, što nam s godinama samo radi sve više i više štete. Ako želite duže ostati zdravi, pokrenite se! Šetnja prirodom, pa makar i pola sata nekoliko puta tjedno, učinit će čuda za vaše zdravlje.