30. 04. 2017.

Počele pripreme za jubilarno izdanje Weekend Media Festivala u Rovinju

images/thumbnails/images/MP/69835/PXL_230916_14244556.jpg
Jurica Galoic/PIXSELL
Media servis
Autor: 

Media servis

Email:

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.



Počele su pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala. Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 21. do 24. rujna.

Weekend je do sada ugostio gotovo 45 tisuća sudionika: tisuću govornika, 35 tisuća medijskih, marketinških i PR profesionalaca, tri pol tisuće studenata i pet tisuća akreditiranih novinara iz cijele regije. Prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

"Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, no ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu te uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posjetitelji moći vidjeti u izgledu i sadržaju“, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Weekend Media Festival pozicionirao se kao središnje mjesto na čijoj se pozornici predstavljaju najnoviji komunikacijski trendovi te tehnološke inovacije.

"Kroz proteklih deset godina, svake smo se mijenjali, a Weekend je postojao sve bolji. Krenuo je kao medijski-marketinški festival, a sada je festival biznisa, tehnologije i kreativnosti koji uključuje medije i marketing. Za desetu godišnjicu pripremamo bolji i značajniji program uz još veće iskorake i siguran sam da će svi biti oduševljeni“, obećava Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.

 Ne propustite    

 Izdvojeno