Dopuni priču o Modernoj Pepeljugi i osvoji 2500 kuna u CCC-u - 3. dio!

images/thumbnails/images/NAR/111359/moderna_pepeljuga-1.jpg
CCC
Autor: 

PR

Email:

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.



Vrijeme je za posljednji nastavak priče o Modernoj Pepeljugi koji vam donosi 2500 kuna u CCC-u!

Potrebno je u tekstu upisati tri točne riječi koje nedostaju, a u prošlom nastavku priče to je točno napravio Josip Malenica iz Zagreba. Čestitamo!

Ovo su, ukratko, bili skriveni pojmovi: 

Marija je završila prezentaciju na poslu u neudobnim cipelama i iskoristila pauzu za ručak, kako bi kupila nove cipele. Nadala se da će naći nešto POVOLJNO, a veliki narančasti natpis CCC joj je zasjao kao tračak nade. Dok je stajala na blagajni sjetila se da će uskoro biti njenom bratu rođendan pa bi mu baš mogla uzeti neku dobru POSLOVNU torbu...

Kreće zadnji nastavak i posljednja šansa za osvajanjem 2500 kuna u CCC-u. Dobitnika ili dobitnicu proglašavamo 9. listopada.

( Dobitnicima će bonovi u vrijednosti 2500 kn biti poslani poštom na kućnu adresu u roku od 30 dana po isteku nagradne igre. Nagradna igra završava 8.10.2017.)

Tražene pojmove upišite u obrazac na kraju teksta:

14.00

Na ulazu u ured kolegica mi je dobacila da sam dobre izabrala, _________! U tom trenutku sasvim mi je nebitno, samo da više ne hodam kao po jajima. Najbitnije je da nisam potrošila na nove cipele bogatstvo, nikad se ne zna što će mi Krešo iz kadrovske javiti u vezi s mojim unaprjeđenjem. Nadam se da će sve proći kako treba i da ću brzo zaboraviti na ovaj užasan dan, i stres i žuljeve i sve što će se, izgleda, još dogoditi danas. Idem se radije zakopati u posao do kraja radnog dana da mi što brže prođe i da ne razmišljam više o tome. Srećom pa me čeka hrpa poruka za odgovoriti. Mislim da sam prvi put zahvalna na količini posla koji me uvijek dočeka poslije vikenda.

15.50

Dolazi Krešo i smije se, evo, to je to. Došao je taj trenutak. Duboko dišem i još uvijek ne vjerujem. Ponedjeljak, kišni ponedjeljak i ja sam upravo postala voditeljica svog odjela. Nakon 3 godine rada, prekovremenih sati i žuljeva, sve je dobilo neki smisao. Promaknuće sam dobila ja, žensko, pored 2 muška kandidata. Danas idemo odmah slaviti, vodim cijeli odjel na piće. Prvo idem nazvati mamu, bit će presretna, već vidim da će ručak u nedjelju biti poseban, sigurno će biti pozvana i tetka, da joj se mama može pohvaliti kako joj je kćer promaknuta, a njezina nije. Baš me živciraju ta obiteljska natjecanja ali dobro, dok vodimo, nije me toliko briga.

19.40

Ulazim u stan, spremam kišobran, kiša još nije prestala. Ujutro sam bila sigurna da će dan biti koma, ali na kraju je sve dobro završilo. Skinem svoje nove cipele, iako su ______ peta, baš su mi bile dobar izbor, čak sam i zaplesala u njima. Morat ću malo češće u CCC, stigla im je kolekcija _____/zima, a sad sam ipak vođa pa mi je to sasvim dobar izgovor za kupovinu. Kako kažu – loš početak, dobar kraj!

CCC – O nama

CCC je najveći europski proizvođač obuće i najbrže-rastuća kompanija u toj industriji. Nakon što je potvrdio svoju vodeću poziciju u Poljskoj, CCC je 2011. započeo intenzivnu ekspanziju na druga tržišta, i ubrzo postao najveći maloprodajni lanac cipela u centralnoj Europi. Danas, CCC Grupa ima skoro 900 prodavaonica u 16 zemalja, koji se protežu na impresivnih 500 tisuća kvadratnih metara. CCC posjeduje vlastitu tvornicu kožnih cipela u kojoj radi više od 12.000 zaposlenika a godišnje proda oko 40 milijuna para cipela. Pokazatelji financijske stabilnosti i kvalitete kompanije je i prisutnost na Varšavskoj burzi i uvrštavanje u grupu 20 najvećih kompanija.

Cjelokupna kolekcija radi se pod okriljem vlastite kreatorske ekipe. CCC lanac čine obiteljske trgovine cipelama velike površine s odličnim odnosom između cijene i usluge te atraktivnim kolekcijama od oko 5.000 CCC modela ženskih, muških i dječjih cipela po sezoni. CCC nudi kvalitetnu modnu obuću za žene, muškarce i djecu po povoljnim cijenama, a u Hrvatskoj su prisutni na čak 22 lokacije strateški raspoređene diljem zemlje (Zagreb, Samobor, Zaprešić, Sisak, Slavonski Brod, Osijek, Koprivnica, Vukovar, Varaždin, Zadar, Trogir, Split, Šibenik, Dubrovnik, Rijeka).

Do kraja 2017., CCC planira imati 1100 prodavaonica na površini većoj od 560 tisuća kvadrata. Pristupačna i moderna obuća dostupna je u vlastitim prodavaonicama u: Poljskoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj, Austriji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bugarskoj, Njemačkoj, Srbiji, Rusiji, Latviji, Litvi, Ukrajini, Rumunjskoj i Estoniji.

CCC - Go for more…

images/thumbnails/images/NAR/111359/zadnji_nastavak.jpg

 

 Ne propustite