Studiraj na najinovativnijem studiju turizma u Hrvatskoj

images/thumbnails/images/NAR/110095/studij_turizma-1.jpg
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Autor: 

PR

Email:

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.



Hrvatskom turizmu potrebni su menadžeri koji posjeduju znanja te specifične vještine i umijeća iz područja ekonomije doživljaja, iskustva, animacije i zabave. Odgovor u stvaranju kvalitetnog kadra u jednoj od najvažnijih gospodarskih aktivnosti Hrvatske pružila je Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment koja je u jeku turističke sezone pokrenula najinovativniji studij turizma u Hrvatskoj.

Studij „Menadžment i marketing turističke destinacije“ vezan je uz koncept „novih ekonomija“ te uz klasična znanja menadžmenta, marketinga i hospitalitya poseban naglasak stavlja na kreativnost, komunikaciju, brendiranje te novi koncept menadžmenta. Baš poput Bernaysovih studija komunikacija, studij turizma nosi snažan pečat dualnog obrazovanja koji spajajući teoriju i praksu studentima omogućava da započnu svoje karijere u vodećim svjetskim hotelskim lancima, turističkim destinacijama i agencijama, destinacijskim i event menadžment tvrtkama te strukovnim udrugama i različitim turističkim organizacijama već za vrijeme studija. Uspješnost Bernaysovog modela dualnog obrazovanja i jedinstvenog modela prakse koji uključuje blisku suradnju s čak 80 domaćih i inozemnih partnerskih organizacija potvrdili su upravo studenti. Tijekom dosadašnjeg rada Bernaysovi su studenti proveli ukupno 75 000 sati boraveći na praksi u Hrvatskoj te 40 mjeseci u inozemstvu, a svaki peti među njima dobio je trajni angažman.

Uz detaljno razrađen sustav stručne prakse koja razvija njihove profesionalne kompetencije, Bernaysovi studenti odlazeći na terensku nastavu u turističke destinacije u Hrvatskoj i inozemstvu, usvajaju i vještine stručnjaka za turizam budućnosti. Jedino Bernays kroz sustav talent menadžmenta studente tijekom studija usmjerava u skladu s njihovim sposobnostima i talentima upravo u onom području u kojem će dati profesionalni maksimum, a istovremeno će se osjećati ispunjeno i zadovoljno. Tako, zahvaljujući mogućnosti specijalizacije, studenti biraju jedno od četiri atraktivna područja kao što su brendiranje turističke destinacije, hotelski i ugostiteljski menadžment, destinacijska politika te turističko vođenje i interpretacija u destinaciji.

Studij turizma nastao je nakon dugogodišnjeg praćenja potreba turističkog sektora i pruža odgovor na gorući problem hrvatskog turizma – kronični nedostatak kvalitetno educiranih i kvalificiranih menadžerskih kadrova. Oni donose iskustva s najrespektabilnijih europskih turističkih studija, a njihovo su pokretanje podržale i vodeće hrvatske turističke kompanije i organizacije koje kontinuirano traže educirane mlade stručnjake poput Jadranka Grupe s Malog Lošinja, Adris grupe, odnosno Maistre, Valamara, Toplica Sveti Martin na Muri, Importane Resorta, Croatia Airlinesa, Campinga Split i čitavog niza županijskih i turističkih zajednica lokalnih uprava.

Upisom na Bernays činiš prvi korak u izgradnji uspješne karijere stručnjaka za turizam budućnosti!

Jesenski upisni rok za upis na preddiplomski studij „Menadžment i marketing turističke destinacije“ traje do 30. listopada.

 Ne propustite