Web stranice HTZ-a bilježe rekorde – porast posjeta veći za 250%

Foto: Screenshot/Youtube
Foto: Screenshot/Youtube

Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije nego i kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale svjetskog nogometnog prvenstva.

“Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

“Prilikom provedbe jučerašnje mini kampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Lužnjiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve. Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana više od 250 000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale ‘view rate’ videa porastao je za 161%. Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Lužnjiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odlične 74 000 pregleda.

Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta. Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako na Twitteru ostvareno više od 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške. Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram”, zaključuju u priopćenju iz HTZ-a.