Bračka poduzetnica: ‘Mi bismo zaposlili još deset ljudi u toj struci, ali ih ne pronalazimo’

Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Danira Glavinić uspješna je poduzetnica koja stoji iza brenda Dada & Rocco, pod čijim se okriljem proizvode prepoznatljive, originalne navlake za dječje krevetiće. Za taj je proizvod ova Bračanka svojevremeno nagrađena srebrnom plaketom na međunarodnom sajmu inovatora ARCA, no cijela poslovna priča razvila se – potpuno neplanirano.

Naime, nakon što joj je danas sedmogodišnji sin kao beba pretrpio konvulzije, Glavinić je shvatila da ga u krevetiću ne može vidjeti.

“Obične ‘ogradice’ zaklanjale su mi pogled na njega, a ako bih ih maknula, udarao je glavom u rešetke krevetića. Dizala sam se sto puta noću. Razmišljala sam o tome da mora postojati neko bolje rješenje i nije mi nikako bilo jasno kako se nitko nije sjetio toga da se svaka rešetka krevetića pojedinačno zaštiti”, priča Glavinić.

Foto: Privatna arhiva
Foto: Privatna arhiva

Pokretanje posla, kaže za Prvi, tada joj još nije bilo na pameti. “Mama i ja smo šile te navlake ručno u ponoć na stolu. Rezale smo neku staru spužvu, stavile navlake i namjestile ih na krevetić”, ističe Glavinić, dodajući kako je shvatila da bi proizvod mogao biti koristan i drugima tek nakon što su se svi prijatelji oduševili viđenim.

Uslijedila je zaštita patenta, a s obzirom na to da je riječ o kompliciranom, dugotrajnom procesu, proizvod nije izašao na tržište još dobre dvije godine.

“S proizvodnjom smo počeli krajem 2015., prošle su točno tri godine. Asortiman je sve veći pa tako danas proizvodimo sve što je potrebno za opremanje dječje sobice – od ogradica, ukrasnih jastuka i dekica do baby nesta, koji je zaista veliki hit. Imamo planove i za neke nove proizvode”, otkriva Bračanka, čija tvrtka danas zapošljava deset ljudi.

Foto: Privatna arhiva
Foto: Privatna arhiva

Poduzetnički duh naslijedila je od roditelja, ali poslovanje na otoku, priznaje, ne teče uvijek glatko.

Krojačka struka izumire posvuda, a pogotovo na otocima. Mi bismo zaposlili još deset ljudi u toj struci, ali ih ne pronalazimo. Zato smo odlučili da će naša glavna krojačica održavati tečaj i sve koji žele pozvat ćemo da nam se besplatno pridruže, a kasnije će imati osiguran posao. Osim što teže pronalazimo radnu snagu, s obzirom na to da smo na otoku, sve nam malo kasni i sve je malo skuplje, ali ne damo se. Željela bih da se ova firma izgradi baš ovdje i postane nešto veliko i značajno za otok. Ciljamo na to da s Brača izađe nešto što će biti prepoznatljivo u svijetu”, iskrena je Glavinić.

Proizvode već izvoze u europske zemlje, no zasad s klijentima posluju izravno, putem web-shopa. “Na dnevnoj bazi imamo jako puno narudžbi, ali dostava se ponekad čeka i do mjesec dana. Sve zbog toga što nemamo radnu snagu. Zato namjeravamo zaposliti još ljudi”, naglašava poduzetnica.

Foto: Privatna arhiva
Foto: Privatna arhiva

Unatoč ambicioznim planovima za širenje poslovanja, priznaje kako prije nije zamišljala da će živjeti na otoku. “Nisam se baš vidjela na Braču. Ali, moj sin sada ima sedam godina, a kći godinu dana i ovdje imamo veliku slobodu. Tu nam je najljepše. Ne bih se više mijenjala ni za jedno drugo mjesto”, zaključuje Glavinić.