Dvominutni trik za lakše ustajanje iz kreveta i bolje raspoloženje

Foto: Kinga Cichewicz/Unsplash
Foto: Kinga Cichewicz/Unsplash

Jedan od najgorih zvukova u životu, pretpostavljamo većini ljudi, je zvuk budilice rano ujutro. Naravno, ne mislimo samo na melodiju ili tonalitet već zato što se trebamo dignuti iz toplog kreveta.

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Neki ljudi zato stave budilicu puno ranije, pa pritisnu tipku za odgodu kako bi dobili dojam da im je ostalo još vremena za spavanje. Nekoliko istraživanja čak je pokazalo da buđenje tijekom mraka ili taman kada sunce tek izlazi može loše utjecati na naše zdravlje i mentalno stanje. Međutim, nema nam druge.

Ipak, možda ima rješenja kako da se ujutro osjećate u potpunosti odmorno i puni energije nakon samo dvije minute od buđenja.

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Australski lifestyle portal Byrdie otkrio je tajnu kako da dan započnete na ‘pravu nogu’. Oni su nedavno otkrili genijalan način da vam krv ujutro bolje proteče tijelom i da imate više energije tijekom dana te da vam on počne odlično – a sve to prije no što uopće izađete iz kreveta.

Kažu da je trik u tome da kad se probudite napravite vježbu istezanja zvanu ‘Oko svijeta’. Pročitajte što trebate raditi i nadamo se da će te od sada imati ugodnija jutra.

Istezanje ‘Oko svijeta’:

1. Kad se probudite, prvih 10 sekundi sjedite uspravno i isprepletite ruke ispred sebe. Savijte leđa dok dlanove gurate prema naprijed i nježno gibajte glavu s lijeve na desnu stranu kako bi ostvarili fleksibilnost kralježnice.

2. Zatim, ispružite obje ruke iznad glave što je više moguće. Držite ih tako 10 sekundi, a za to vrijeme pomičite glavu gore-dolje.

3. Opustite ruke, potom ih ponovno isprepletite ali ovaj puta iza leđa. Skupite lopatice i tako oslobodite prsa, to jest isprsite se. Pustite da vam ruke padnu nisko iza leđa na krevet i naslonite se na njih, stavljajući težinu na svoja zapešća i držite tako 10 sekundi.

Foto: Kinga Cichewicz/Unsplash
Foto: Kinga Cichewicz/Unsplash

4. Ponovno se uspravno sjednite. Ovaj put stavite jednu nogu ispred sebe, a drugu iza sebe i obje ih držite savinute pod kutem od 90 stupnjeva. Naslonite se naprijed i držite tako 20 sekundi.

5. Prebacite se na stranu, podalje od svoje prednje noge i ruku istu koja je bila i prednja noga) podignite iznad glave. Protegnite se prema zidu i držite tu poziciju 20 sekundi. Trebali bi osjetiti istezanje na bočnoj srani.

6. Uspravite se i ponovite posljednja dva koraka, ali zamijenite noge. (ukupno 40 sekundi)

7. Za kraj, ispružite obje noge ispred sebe, možete ih i malo saviti, te se ulovite za pete kako bi istegnuli prepone. Držite tako 10 sekundi.

I to je to, dvije minute rastezanja za bolji dan.