Evo što nutricionisti daju svojoj djeci za večeru

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Večera je možda i najvažniji obrok u danu kada je u pitanju obiteljsko druženje. U vrijeme večere najčešće su svi ukućani kod kuće, pa je to i dio dana kada se vode najozbiljniji razgovori. Naravno, ipak njen primarni cilj je hrana.

Roditelji svojoj djeci žele osigurati sreću i zdravlje, ali nije uvijek lagano napraviti obrok koji je bogat nutrijentima i ukusan, a da zadovoljava želje svih ukućana.

Pročitajte što nutricionisti poslužuju svojoj djeci za večeru i neke općenite smjernice, a da ujedno djeca to i odobravaju.

1. Prilagođena verzija večere za ‘odrasle’

“Svom šestogodišnjem sinu najčešće dajem pojednostavljenu verziju onoga što suprug i ja jedemo za večeru. Na primjer, ako imamo neki obrok koji se sastoji od različitih pomiješanih namirnica, onda sve namirnice razdvojim u posebne skupine kako bi mu sve izgledalo poznato”, rekla je nutricionistkinja Kath Younger za HuffPost.

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

2. Proteini koji su dobri za djecu

“Često svojoj djeci napravim piletinu, fajitu punjenu odreskom ili quesadillu punjenu salsa umakom, naribanim sirom i od tortilja od cjelovitog zrna. Također im znam dati ribu“, izjavila je nutricionistkinja Elisa Zied.

3. Cjelovite žitarice, povrće i proteini

“Kao majka i nutricionistkinja osmogodišnje kćeri i devetogodišnjeg sina susrećem se s dva potpuno različita okusna pupoljka. Tako da trebam paziti da večera zadovolji oboje. Dok oni rade svoju zadaću ja priprema obrok koji uvijek pokriva tri sastojka: cjelovite žitarice, povrće i proteine. Jedno od njihovih najdražih jela, koje napravim u manje od 30 minuta, je riblji curry pržen na tavi, smeđa riža i neko zeleno povrće – špinat, salata, brokula ili grašak”, napominje Tambra Raye Stevenson.

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

4. ‘Zeleni’ tanjur

“Najprije da napomenem, moja djeca jedu ono što jedemo suprug i ja. Od kada su bili spremni za hranu sa stola izbjegavala sam ‘dječju hranu’. Većina večera u našem domu uključuju meso dobiveno od životinja uzgojenih na pašnjacima, peradi ili ribe iz prirode, a uz nešto od toga uvijek ide velika porcija salate, kuhanog povrća ili zdrave škrobi. Potičem djecu da im je pola tanjura uvijek povrće ili voće”, obrazložila je svoju večeru nutricionistkinja Dena Norton.