Koliko trebamo vježbati da bismo vidjeli rezultate?

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Tek ste počeli vježbati, a rezultati se još ne vide. Fitness stručnjaci napominju kako je potrebno vježbati od tri do pet puta tjedno da bi prve promjene bile vidljive.

Američki časopis Circulation ističe da je najbolje vježbati četiri ili pet puta tjedno.

Foto: Pexels
Foto: Pexels

Sveučilište Texas Southwestern objavio je istraživanje na tu temu gdje su sudjelovale 53 odrasle osobe, podijeljene u dvije skupine. Jedna se skupina dvije godine redovito bavila fitnessom od četiri do pet puta tjedno, dok je druga grupa radila vježbe joge.

Na kraju studije je utvrđeno da prva skupina brže dolazi do rezultata.

“Pronašli smo optimalan broj tjednih treninga za brže rezultate, a to je 4-5 puta tjedno”, rekao je Benjamin Levine, autor studije.

U nastavku vam donosimo jedan primjer tjednog plana vježbi.

Ponedjeljak: Vožnja biciklom i treniranje gornjeg dijela tijela

Utorak: Joga i donji dio tijela, poput čučnjeva

Srijeda: Trčanje i vježbe za gornji dio tijela

Četvrtak: Odmor

Petak: Boks i trening donjeg dijela tijela, npr. podizanje nogu.

Subota: Gornji dio tijela (vježbe s bučicama za ruke, prsa i ramena), istezanje cijelog tijela, bazen ili masaža

Nedjelja: Odmor