Pokret #MeToo na sajmu automobila u Ženevi uzrokovao veliku promjenu

Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
Pokret #MeToo čiji je cilj borba protiv seksualnog uznemiravanja žena utjecao je i na Sajam automobila u Ženevi.
Tako ove godine na nekim štandovima nije bilo hostesa, čak su se neki proizvođači automobila odlučili da hostese budu i muškarci.
Svoje jurilice bez žena predstavila je Toyota, dok su se Alfa Romeo, Jeep i Maserati odlučili da pokraj automobila budu i žene i muškarci. Takav potez primijenili su i Peugeot i Renault.
Lamborghini je također imao muškarce i žene kako bi na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi posjetiteljima objasnili karakteristike izloženih automobila.
Prema posljednjim podacima iz Njemačke, sve više žena širom Europe kupuje automobile. U Njemačkoj žene kupuju trećinu svih novih vozila.