Razgovarali smo sa ženom čija je Phyto krema hit u Južnoj Koreji’

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Poduzetnica Zdravka Lovrić vlasnica je male uspješne tvrtke Herba laboratorij, čija je djelatnost proizvodnja prirodne kozmetike i dodataka prehrani. Ova inženjerka prehrambene tehnologije u poduzetničke je vode uplovila prije četrnaeset godina, kreiravši jedinstvenu kremu za njegu lica.

Ljubav prema prirodnoj kozmetici usadili su joj roditelji, koji su se proizvodnjom prirodne kozmetike počeli baviti sredinom osamdesetih. “Već sam kao mala radila kod njih – punila sam kreme i gledala kako se to radi. Kada razmislim,  da sam odabrala bilo koje drugo zanimanje, bilo bi mi neprirodno i čudno”, kaže Lovrić.

Tvrtku je pokrenula sa samo jednim proizvodom, Phyto kremom za njegu lica. Od tada je asortiman proširila na tridesetak proizvoda. Uz kreme i ostale preparate za njegu lica, u ponudi su i ulja, gelovi za masažu te dodaci prehrani.

Svi ti preparati sadrže prirodne sastojke karakteristične za mediteransko podneblje, poput badema, rogača, lavande ili gospine trave.

Iako za svakim postoji velika potražnja, tvrtka je najveći uspjeh doživjela s prvim proizvodom, Phyto kremom.

Osim u Hrvatskoj, ta je krema veoma popularna i u Južnoj Koreji, i to zahvaljujući glumici Kim Hee-ae. Ona je kremu otkrila 2014. godine kada je, u sklopu jednog reality showa, putovala po Hrvatskoj, te je svoje oduševljenje podijelila s gledateljima.

“Nakon toga potražnja je porasla do te mjere da smo odlučili otvoriti dućan u strogom centru Zagreba, u Radićevoj ulici, kako bi nas korejski turisti lakše pronašli”, otkriva Lovrić. Da se taj poslovni potez pokazao kao pun pogodak, najbolje svjedoči podatak da kroz dućan dnevno prođe nekoliko desetaka Korejaca koji kremu kupuju i kao već prepoznatljiv suvenir iz Hrvatske.

Nakon osnovne Phyto kreme, kreirala je i njezinu varijantu protiv bora. I ona se pokazala izvrsnom za korejske kupce. “Korejke kao mlade žene, već u ranim dvadesetima, pokazuju zanimanje za takve proizvode, dok ih naše žene počinju koristiti tek kada im se pojave bore. Ponekad se čak i uvrijede ako im ponudite takav proizvod”, iskrena je poduzetnica.

Iako je popularnošću svojih proizvoda u Južnoj Koreji bila pomalo iznenađena, krema je kupce otpočetka imala i na domaćem tržištu. Zbog toga smatra da je za uspjeh u poslu presudna kvaliteta proizvoda.

“U početku se naša krema mogla kupiti na samo tri, četiri lokacije u Hrvatskoj i u jednom dućanu u Beču, ali je ipak pronašla put do velikog broja kupaca. Ako su proizvodi kvalitetni i učinkoviti i ako ste uporni, uspjeh neće izostati”, zaključila je Lovrić.