Stres i kako ga pobijediti: Ovo su savjeti koji će vam pomoći

Foto: Pexels

Današnji način modernog i užurbanog života sa sobom nosi i povećanu razinu stresa. Iako smo svjesni da smo pod stresom, teško je uočiti situacije u kojima smo zaista preopterećeni, a još je teže opustiti se i smanjiti napetost koja se nakuplja kroz dan.

Kako bismo se mogli opustiti i riješiti problem, prvo što treba napraviti je pronaći uzrok. Bol u leđima ili napetost u ramenima, česte glavobolje, nesanica i opći umor stanja su koja je najvjerojatnije prouzročio stres.

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Što stvara stres?

Problemi koji uzrokuju stres se mogu svrstati u tri kategorije – oni s praktičnim rješenjem, oni koji će se rješiti s vremenom i oni koji su van naše kontrole. Ono što možemo je usredotočiti se na prvu kategoriju, a naučiti ignorirati ostale.

Krećite se što više

Tjelovježba nije lijek za stres, no zasigurno će vam pomoći da razbistrite misli i da dobijete osjećaj kontrole. Joga je dobra ako se želite smiriti, no borilačke vještine isto nisu loša ideja. Lupanje u vreću može biti prava antistres terapija.

Alkohol, cigarete ili puno kave s druge strane vam neće pomoći kod rješavanja problema, zapravo će vam samo naškoditi.

Foto: Ev/Unsplash

Razgovarajte s nekim

Ne držite sve u sebi – prijatelji su najbolji terapeuti kojima možete otvoriti dušu i izjadati im sve probleme. Moći će vam ponuditi neka rješenja i drugačiju perspektivu na situaciju koju vi možda ne vidite.

Ostavite mobitel u ladici

Sat vremena prije spavanja spremite mobitel i posvetite se sebi. Opustite se uz kupku, dobru knjigu ili omiljeni film. Ne zamarajte se e-mailovima, vijestima i ostalim stvarima koje će vas opteretiti prije spavanja.

FOTO: Pixabay
FOTO: Pixabay

Opustite se

Zvuči banalno, ali mir i meditacija pomažu, a to su dokazala i brojna istraživanja. Meditacija reprogramira mozak pa ostaje više kapaciteta kojima će on upravljati stresom.

Napravite to do listu

Puno obveza i stvari koje se moraju obaviti svakodnevno nas opterećuju pa često na neke od njih jednostavno zaboravimo. Olakšajte si posao i napravite listu stvari koje morate obaviti. Čim složite popis svega što vas čeka, već ćete se osjećati bolje i opuštenije.

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Hranite se zdravije i pijte vodu

Hrana utječe na naše raspoloženje. Junk food poput pizze i ostala brza hrana nisu dobar izbor i vjerojatno se nakon toga osjećate bezvoljnije. Trudite se jesti što više povrća, voća i hrane koja će vam dati energiju. Izbjegavajte masti i šećere, piše MSN.