Sweet Beat: Poznatu kostimografkinju i dizajnericu majčinstvo potaknulo na poslovni preokret

Foto: Sweet Beat
Foto: Sweet Beat

Sweet Beat novi je brend dječje odjeće na domaćem tržištu, a iza njega se krije kreativna modna dizajnerica i majka dviju djevojčica Nika Valentić.

Za Prvi.hr je rekla kako se godinama bavila kostimografijom za kazališne i plesne predstave, a poslovna prekretnica dogodila se – s majčinstvom. Za pokretanje proizvodnje dječje odjeće inspririrala su je, naime, vlastita djeca.

Foto: Sweet Beat
Foto: Sweet Beat

“Razlika između mojih curica je samo 14 mjeseci pa sam se na porodiljnom dopustu zadržala malo dulje, a nisam imala stalni radni odnos. Već u prvoj trudnoći izrađivala sam odjeću za svoju curicu i nekako sam se počela igrati s dječjom robicom”, kaže Nika Valentić, dodajući da su ideje samo navirale pa je, uz suprugovu podršku, odlučila nastaviti.

Foto: Sweet Beat
Foto: Sweet Beat

Neobično ime, koje u prijevodu znači “slatki otkucaj”, nastalo je, otkriva, iz osjećaja leptirića u trbuhu koji su se pojavili kada je na ultrazvuku vidjela prve otkucaje srca svoje djevojčice.

Foto: Sweet Beat
Foto: Sweet Beat

Nakon registracije obrta prvih je nekoliko mjeseci danonoćno radila sama, no potom je zaposlila dvije kolegice s fakulteta. U lipnju je pokrenula web-shop, a dosadašnjim rezultatima poslovanja jako je zadovoljna.

Foto: Sweet Beat
Foto: Sweet Beat

“Kontinuirano napredujemo, ali u dizajnu su to jako velika ulaganja ako želite raditi na višem nivou, a ja želim. Ulaganja su tako još veća od zarade, no feedback je odličan. Sve je više narudžbi, i to od ljudi koji imaju razvijenu estetiku koja na neki način iskače iz mase i to me jako veseli”, iskrena je Valentić.

Foto: Sweet Beat
Foto: Sweet Beat

Svaki komad odjeće njezina brenda je poseban i sastoji se od najmanje četiri dezena, što, prema njezinu mišljenju, nedostaje velikim brendovima, odnosno industriji.

“Jako nam je važna kvaliteta izrade pa se jedna haljina ponekad radi cijeli dan. Ručno krojimo i modeliramo, i to svaki komad zasebno. Preciznost je uvijek obilježavala moj rad. U odnosu na velike industrije koje si to ne mogu priuštiti zbog ubrzanog tempa, mi imamo vremena za svaki detalj i trudimo se da svaki segment bude savršeno izveden. Radimo male serije od svega nekoliko komada, a kada radimo ‘custom made’, taj dizajn ostaje unikat i ne ide u daljnju proizvodnju”, naglašava dizajnerica, dodajući i da je jedna od osnovnih karakteristika njezinih proizvoda udobnost koja je, kada su djeca posrijedi, veoma važna.

Foto: Sweet Beat
Foto: Sweet Beat

Radi s visokokvalitetnim materijalima, a s obzirom na karakteristike brenda, nije čudno što među mamama već ima mnogo poklonica.